A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2013. június 14., péntek

REPERÁLÁS :)

Nagymamám mondta mindig , hogy reperáljuk meg ami elromlott.....most hirtelen eszembe jutott ez a szó a mellényem javítgatása kapcsán... merthogy a tavaszi nagy télben ,roppant nagy fázósságom okán a kályhához bújtattam a derekam és a mellényem nemes egyszerűséggel egy nyitott tenyérnyi helyen megolvadt...:)


Nem akartam kidobni a jó kis mellényt egy ekkora folt miatt ,hát szépen körbevágtam az égett területet
 mert nagyon összehúzta az anyagot ,és terveztem rá egy FÁT ......mi mást :D
egy nagy odúval a törzsében......


A párom kabátját éppen most alakítottam mellénnyé így a levágott újában lévő barna bélés pont megfelel a fatörzs kialakításához ,szépen kiszabtam a fa törzsét ,ágait,  a széleket megégettem ,így csak sima egyenes öltésekkel végigvarrom az égetés mentén,aztán jöhet a díszítővarrás ami a fa erezetét imitálja :)



Az elejére is tervben van egy faág ,és több kitűző direkt a fa ágaira : egy madárka,egy kis fészek ,aztán fészek tojásokkal,fészek madárkával......és ki tudja még mi jut eszembe addig....:)

JÓ ALKOTÁST !
JÓ REPERÁLÁST :) !




8067

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése