A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2012. február 10., péntek

SZABÁSZATON JÁRTAM


Kaptam némi szabási hulladékot ,jó kis szőrös,bolyhos anyagok,
ebben a idegben rögtön a zsebbe dugható kézmelegítők jutottak eszembe,
és mivel minden média a nagy mínuszokat jósolta gyorsan neki is álltam....



a kicsi lányomra gondolván első sorban a szivecskés anyagok kaptak szerepet,
és a szív forma...



játéknak sem utolsó bár a fő funkciója a melegítés vagy hűtés...
de a régi babzsákokat is tökéletesen helyettesítheti ...:)



aztán a nagyobbakra is gondolva  szem pihentetőtket is gyártottam...


egy kicsit nagyobb méretben pedig a már beteg ismerőseimre gondolván,
egy homlok és arcüreggyulladásnál is használható hűtő-fűtőt :)))


amikor elindul  az alkotás folyamata nincs megállás,
bevontam egy kávés dobozt bárakármitartónak :) ha úgy tettszik tetővel,
esetleg anélkül cerkáknak,vattapamacsoknak,stb...
a tetőn egy bolyhos gombóccal,hozzá egy kis neszeszert ,
egy fém közepű medált is készítettem bár még nem alakult ki teljesen a kép,
hogy hol is fogom alkalmazni...



a sort még folytathatnám de talán egy másik bejegyzésben majd szólok róla,
mi minden készült még a kapott hulladékokból.....


JÓ ALKOTÁST !


Ha valami elnyerte a tettszésedet és megcsinálod,
szívesen veszem ha küldesz róla pár képet :))



1217

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése