A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2012. február 3., péntek

NYAKÉKEK.....

Újabb alkotás a HOMOKOZÓBA :))) ,most a fém újragondolásával :)



Két egyszerű nyakék készült a kidobásra ítélt üdítős dobozok aljából ,
amik nagyon nagy húzóerővel dolgoztak irányomban ,mert
annyira szépen domborodik,és persze kerek,gyönyörű a felülete,
igazából bevonat nélkül is tökéletesen megállná a helyét ,
de hogy minél több anyag hasznosuljon a gyűjteményből :)))be is vontam.....


Legelőször is megiszod az üdítőt a dobozból ,
de megkérheted apát/párodat is ,hogy igyon egy sört:)))
(biztos nem fog nemet mondani ...)
és levágod az alját úgy hogy egy picurka pereme maradjon......


azután bevonod különböző színű csokipapírokkal , 
vagy bármilyen papír,textil,tetszőleges anyaggal bevonható
itt most kettőt mutatok amit végig el is készítek,
jól meggyűrt csokoládé csomagolóval....


a keretezése is nagyon szabadon választható ,de el is hagyható
kinek hogy tettszik...
én az arannyal bevont "domborműöz"
 egy kiszuperált bőrkabát anyagát választottam,
és ezzel kereteztem és fedtem le a hátulját a medálnak....


egy kis bőr pántot ragasztottam a tetejére ,
és egy mágneses végű kaucsuk nyakpántra akasztottam...

A másik megoldás keret nélkül maradt ....



kerestem  színben hozzá illő láncot ,és néhány gyöngyöt ,
a medál tetejére és az aljára kis lyukat készítettem,
ahová pár gyöngyöt ,kagylót akasztottam,
és a láncot is kidekoráltam velük....


Nos..........nem túl bonyolult megoldás egyik sem ,
könnyedén megvalósítható némi hulladékból,
és tökéletesen egyedi darab :))))

JÓ ALKOTÁST !

Ha megtetszett az ötlet és kipróbálod, szívesen veszem ha küldesz néhány képet :)))




1055


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése