A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2011. november 24., csütörtök

VÁRAKOZÁS......3



Az előző bejegyzésben látott nagyobb méretű hengerekből összeállított koszorút fogom most bemutatni,
többféle megoldás kínálkozik itt is ,szeretem a kombinálható megoldásokat..:)


A kiinduló pont tehát ez volt ...első lépésben ugyanúgy fehérre festettem mint a többi henger koszorút,
de utána egy szivaccsal ,barna festékkel kicsit bepamacsoltam.


Azután fahéjat,csillagánizst,szegfűszeget, és kávészemeket ragasztottam rá ,
a 3 fő helyre és középre, a 4 gyertya helyére,esetleg a gyertyák közötti üres helyekre,
kinek hogy tettszik jobban.


Fehér gyertyákat szerettem volna hozzá de nem kaptam ,ebben a méretben,
kávé színűt viszont igen :)


Míg az első képen a gyertyákat a díszített hengerekre tettem ,ezen a képen a díszített hengerek,pont a gyertyák közé esnek, szerintem így mutatósabb.
A háttérben a múlt héten főzött kávés szappan, 99%-os csoki csíkkal ,és tejszínes kockákkal ,
tökéletesen illeszkedik a kompozícióhoz....:))


Az adventi időszakon túl is használható gyertyatartóként ,1darab fehér gyertyám volt itthon,azzal is nagyon mutatós.
jaaaa és gyorsan összedobtam egy fenyőt is lassan feldíszítem,karácsonyfának :))


És végül égő gyertyával ,és a hópehelydísszel :))

Ezt a kombinációt is küldöm COLETTHEZ újrahasznosítós játékra,
a teljes galéria megtekinthető   ITT


JÓ ALKOTÁST!

268

3 megjegyzés:

  1. Ez tetszik, főleg a fali dekorod mozgatta meg a fantáziám.

    VálaszTörlés
  2. Vezet nálam az egyszerűségével! Még jó, hogy versenyt nem hirdettem:-)))

    VálaszTörlés
  3. aranyosak vagytok köszönöm..:)
    gina : nekem is az a kedvencem ,olyan egyszerű...:)
    colett: nem szeretem a versenyeket,úgyhogy jó hogy nem hirdettél versenyt.

    VálaszTörlés