A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2011. november 22., kedd

VÁRAKOZÁS......2



Az első gondolatom öko koszorú ügyben ez a papírhengeres megoldás volt,
mindennapos játék nálunk a hengerekkel építgetés Jázminommal......


Ezek a hengerek a párom munkahelyén tetemes mennyiségben gyűlnek ,
a magyar szöveget nyomtatják a hengereken lévő öntapadós matricákra,
 amit a külföldről érkező árukra ragasztanak .



Jelen esetben ebbe a 2 formába rendeztem őket,
ragasztópisztollyal egymáshoz ragasztottam a hengereket , roppant stabil ,
Jázminom erőteljes támadásait is remekül tűrő darab lett belőlük,
mert persze napokig ez volt a sláger játék ,még meg is rágta a kis drága........:)



Azután fehér akril festékkel 2-3 rétegben lefestettem ,mert bár imádom az újrapapír színét ,
de a hengerek mind hibásak voltak szín tekintetében, így a festés mellett döntöttem.
Erre  a formára a végén fehér gyöngyöket ragasztottam ,és kineveztem hópehelynek.........:)



Fali díszként így szuperál ,néhány fehér gyertya kíséretében ...:)


Készítettem hozzá egy ajtódíszt is ,ez is nagyon egyszerű volt :))
Minden hengert középen átfúrtam ,és egy drótra fűztem úgy , 
hogy a hópehelynél látott gyöngyökből fűztem egyet minden henger után ,addig míg kényelmesen egy kőrt alkottak.


A tetején a drótot a felső gyöngyben kereszteztem ,így alakítottam ki az akasztóját,
végül szatén szalagokra gyöngyház szín gyöngyöket fűztem ,és rákötöttem...:)


Nagyon kreatív koszorú ez ,mert a hengereket állíthatom teljesen kifelé,vagy teljesen előre,
de nekem úgy tettszik igazán ha félállásban van  kifelé-előre ...:)

A másik összeragasztott formát kicsit más stílusban készítettem el ,
azt majd holnap mutatom.
Addig is jöjjön a most bemutatott 2 alkotás teljes pompájában ...gyertyafénynél..:))


A hópehely gyertyatartóként is funkcionálhat..........:))
Remélem néhányan kedvet kaptatok ,saját koszorú készítéséhez,
Advent első vasárnapjáig még elkészülhet...:))

JÓ ALKOTÁST !

208

5 megjegyzés:

  1. Imádom!!! Világos és tiszta... egyszerű de nagyszerű! Hol lehet lájkolni?!:-))) Köszönöm, hogy velünk alkotsz!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Csatlakozom Colettehez....hol lehet lájkolni?:)

    VálaszTörlés
  3. én köszönöm lányok....:)))
    hogy megjegyzést hagytok..:)
    a fb-on lehet lájkolni:)))
    aki szeretne:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon kreatív, mutatós és gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép!:) Nekem a falon tetszik legjobban!

    VálaszTörlés