A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2011. augusztus 29., hétfő

FÜLBEVALÓ TARTÓ


A nyaralások hozadékaként rengeteg kagyló ,csiga ,kavics ,homok ,tengeri bigyók ,állnak rendelkezésemre :))
"és nem félek használni ! "...:))
Gondolom ez általános hogy a nyaralás emlékeként a parton összeszedeget az ember mindenfélét..:) aztán általában a fiókban hever mindez ,jobb esetben egy tálban porosodik valahol ahol nincs útban .
Ennek okán okoskodtam ki ezeket a  tárgyakat ,mert nem szeretem a lomokat ,de így hogy funkciót adtam nekik , élvezhető díszítő értékekkel rendelkező HASZNÁLATI tárgyat alkottam .


Alapnak veszek egy epres láda aljáról leszerelt falapot ,ami már eredetileg is ezekkel a lyukakkal van készítve , így a fúrkálással már nem kell foglalkoznom . :))


Az érdes oldalát jó alaposan lekenem faragasztóval ,és beszórom vastagon a tengeri homokkal ,kiteszem a napra vagy télen a konvektorra , és ha megszáradt a felesleges homokot lerázom róla .


Ragasztópisztollyal felragasztom rá a kiválogatott tengeri bigyókat ,úgy hogy a felakasztani való füliknek ne legyenek útban .


Azután a széle mentén végigvezetek egy természetes anyagból készült...jelen esetben kender...zsinórt ,és ezzel alakítom ki az akasztóját is .


A lyukak pont olyan távolságban vannak egymástól hogy a hosszú lógós fülik is kényelmesen elférnek .


És íme használatban...:)))

Nálunk az előszobában a természetes anyagok és a barna árnyalatai vannak használatban , ezért több tárgyat is készítettem ezekből az anyagokból ,gondoltam ezeket is bemutatom a teljesség igénye nélül. :)


Ugyanezzel a bemutatott technikával készíthetsz órát is ,egy karton vagy fa alappal ,minden egyes óra egy apró tengeri bigyóval van jelezve .


Ezek az egyszerű befőttes üvegek amiknek a tetejét barnára festettem ,tartják a kincseket
 /tengeri homok,kavicsos partról kavics,lyukas kavicsok,vörös föld,kagylók csigák,némi maradék apró/
egy kis polcot díszítek velük ,így mindig eszembe juthatnak a nyári emlékek ha rájuk nézek .:))
Az első üveg tetejét szintén homokkal fedtem be,nagyon jól mutat :)

Ha megtetszett az ötlet és kipróbálod , szívesen veszem ha küldesz róla egy-két fényképet :))
JÓ ALKOTÁST ! 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes, legjobban a fülitartó tetszik. Épp azon gondolkodtam, hogy tudnám valahogy rendben tartani a fülbevalóimat (folyton összekuszálódnak), de itt a megoldás! Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés