A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2013. november 25., hétfő

SZÜLINAPRA :) egy nyári elfeledett bejegyzés ...

Az erdőben sétáltunk a hétvégén ,és egy kedves ember egy kupac számára szemétnek titulált holmijába botlottunk ,éééén a nagy guberáló ....:D azonnal szemügyre vettem a kupacot ,és nem maradt jutalom nélkül az érdeklődésem ,mert egy csomag számítógépekhez használatos kábelre bukkantam .....

.....egy kézműves barátnőm ezekből a zsinórokból készít ékszereket ,neki szoktam gyűjtögetni az összes kiszuperált elektromos kütyüt ,számgép alkatrészeket ,zsinórokat,kábeleket, és gondoltam roppantmód örülni fog nekem ,ha meglát ezzel a kis csomaggal...


....hétfőn viszont egy szülinapra hivatalos a nagyobbik (16) leánygyermekem ,amire hát mit is vihetne ajándékul ,egy azonos korosztályú léánkának :) érdeklődési kőrt most inkább mellőzném :)))
terelgessük kamaszainkat kicsit amíg még lehet alapon : újrahasznosítás "gombnyomogatóknak"...

...a pillanat hevében egy karkötő és egy fülbevaló készült  ,amikor ráááá pillantottam az előző nap talált kábelekre ,mintegy megvilágosodásként hatott rám a felismerés ...hiszen ilyet én is tudok...gondolata :)...


...a kész produktum egy díszdobozban kapott helyet,szintén újrahasznos :díjosztáson kiosztandó érmek hevertek benne, a kiosztott,és nyakba akasztott darabok után üresen maradt dobozokat úgyis kidobták volna :)  ...
Remélem tetszeni fog :)


JÓ ALKOTÁST !




8765

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése