A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2012. szeptember 11., kedd

CICASAPI

A nagy lomtalanítás eredménye képpen
 előkerült egy régimódi fekete műszőr gyereksapka ,
ami a lánykámnak nagyon megtetszett ...

megígértem neki kap rá füleket,farkincát,
így lett belőle cicasapi :)

...ez az alap sapka...

..műszőr füleket szabtam ,
amire rózsaszín filcből rávarrtam 
a fül belsőt..
...egy 30 cm hosszú műszőr csíkot összevarrtam,
és kifordítottam... farkincának...
...a füleket összevarrtam a műszőr hátsórésszel,
kifordítottam,
és a varrás alól kiszabadítottam a belevarrt szőrszálakat...

...a fülek és a farok végét lecikcakkoztam..

..és felvarrtam a sapira,
a füleket V alakban...

...kész is a cicasapi...

...egy rókafarok is bekeveredett a fotóba :)))


JÓ ALKOTÁST !




3293

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése