A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2012. június 12., kedd

KÉSZÜLŐDÉS 3.

A következő tároló megoldás szintén nagyon egyszerű :))
Néhány konzervdoboz ,és némi tetszőleges textil vagy papír,
esetleg mindkettő.....


Mivel elkötelezett farmer rajongó vagyok ,
én ezt az anyagot választottam ,de bármilyen más textil is megfelel ,
akár a függöny aljából levágott darab,
így igazán illeni fog a szobába...:)


Egy gigantikus tonhalas konzervdoboz ( 16 cm átmérő )
és egy kávés doboz ,egyszerűen farmerral bevonva....


A halas dobozra egy rózsát ragasztottam ,szintén farmerból csavarva ,
a kávés dobozra pedig egyszerűen csak ,
 levágtam egy szűk sztreccs gatya szárának a legalját ,
ráhúztam a dobozta ,a tetején pedig visszahajtottam a maradék anyagot...


Ők pedig ....egy 2,5 literes paradicsomos doboz ,
a kicsi lánykám kinőtt farmerruhájában ,
amit átkötöttem egy ,a rajta lévő virággal azonos színű szatén szalaggal,
a társát pedig bevontam a csodás papírommal :))


És egy fotó felülről ahol jól látszik ,
hogy a tetején csak behajtottam az anyagot,
és ragasztópisztollyal odaragasztottam...:))

Ugye nem nehéz ? :)

JÓ ALKOTÁST !




2610







1 megjegyzés: