A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2011. december 25., vasárnap

MÉG MINDIG...........:)

Nem hagyott alább a papírhenger alkotási láz ...:)))
egyre újabb és újabb ötletek jutnak eszembe ,de csak a használati tárgyakat készítem el,
mert .................na.




A hópehely-gyertyatartó vagy fali dísz ,
és akoszorú ajtódísz  nov. 22
és az adventi koszorú,   nov. 24
   
után....

Csináltam még egy gyertyatartót az óriási gömbgyertyámnak ,
mert eddig egy  csészealjon csücsült :))




Aztán készült egy cerkatartó ,különböző magasságú hengerekből.



Egy cuki kis óra, fa gyöngyökkel jelezve az órákat, bár készülök egy nagyobbat is csinálni ,
de ahhoz még egy kicsit forgatnom kell a fejemben a dolgot.



Egy kis fenyőfát még az adventi koszorúk gyártása alatti időben csináltam,
ezeket csak így natúr színben hagytam ,mert szeretem ....:)


Arra is gondoltam feldíszítem néhány gyönggyel az órához hasonlóan ,
de elmúlt az ihlet....:))) ,ha megjönne újra és megcsinálom , lefotózom és felteszem...:))



És végül egy karkötő a nagy ragasztószalagos hengerből ,
mert nekem nagy a kezem ,a normál méretű karkötőkbe nem fér bele ,de ez pont a méretem....:))

:))))

JÓ ALKOTÁST !


660

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése